Avatar billede joolmool Nybegynder
08. oktober 2013 - 18:23 Der er 1 kommentar

har problemer med at logge på generelt

hej
jeg har problemer med at kunne logge på forskellige tjenester via internettet, bla havde jeg problemer med at komme på denne side den kom flere gange og meddelte at den kunne ikke komme i kontakt med siden og bad mig gendanne siden, da det så endelig lykkes mig at skrive i øverst felt gik det uden problemer, dette problem gælder generelt, jeg kører Windows 8    har ikke tidligere haft problemer med at logge på problemet er nyt
09. oktober 2013 - 08:19 #1
Hvilken Browser / Internet program ?

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

www.eksperten.dk/guide/1528

---

PS: www.eksperten.dk/guide/1552