Avatar billede ghost1026 Nybegynder
09. oktober 2013 - 09:21 Der er 1 løsning

Køre .net side med javascript i en iframe på et sharepoint site problem

Hej

Jeg har lavet et site som ligger på et subdomain - dette site inkluderer jeg så via en iframe i sharepoint 2013 - dette ser også fint ud, men min javascript fungerer så bare ikke når siden bliver kaldt fra Iframen.

Håber der er et klogt hoved derude.. Kan ikke være første gang dette er oplevet.

vh Brian
Avatar billede ghost1026 Nybegynder
09. oktober 2013 - 10:51 #1
Hvis andre skulle komme ud i det samme.. så var problemet at jeg fik en access denied på jquery fordi den lå lokalt hos mig..

Jeg skiftede linket ud til at bruge
<script type="text/javascript" src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.10.2/jquery.min.js"></script>

i stedet , og nu virker det.