Avatar billede madzz Nybegynder
10. oktober 2013 - 17:26 Der er 6 kommentarer

Finde tidspunkt billede blev taget - Outlook.com

Hej

Jeg har en hotmail, som jo nu er en del af outlook.com. Jeg har der modtaget et billede, som blev sendt fra en telefon, som en mms. Når jeg downloader billedet ryger dataen omkring "created date" osv, og der står bare tidspunktet jeg downloadede billedet istedet. Men jeg vil meget gerne kunne se hvornår billedet er taget.

Kan man få fat i den data på en eller anden måde?

Tak!

Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2013 - 19:34 #1
Kan du ikke se det, hvis du højreklikker på filen > Egenskaber > Detaljer
Avatar billede madzz Nybegynder
10. oktober 2013 - 19:37 #2
Hej

Jo det kan jeg godt... Men udfra Created/modified/opened står det samme tidspunkt - nemlig tidspunktet jeg downloadede billedet fra hotmail...?

Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2013 - 19:44 #3
okay, så har jeg desværre ikke noget bud......
Avatar billede madzz Nybegynder
10. oktober 2013 - 19:45 #4
Øv. Men ellers tak for hjælpen! :)
Avatar billede repox Seniormester
11. oktober 2013 - 07:57 #5
Måske dit billederedigeringsprogram kan trække EXIF data ud af billedet?
Avatar billede madzz Nybegynder
11. oktober 2013 - 08:23 #6
Hej

Nej der står desværre kun de samme oplysninger, som når jeg højreklikker på filen... Desværre!