Avatar billede ramp Nybegynder
14. oktober 2013 - 19:26

WIFI disconnecter ca. hver time

Hejsa,

Netop fået ny PC, en Acer Aspire S3-391. Den fungere egentlig helt fint, men har et lille problem med at den automatisk logger af mit trådløse netværk, ca. en gang i timen. Jeg skal så manuelt connecte igen, får at den er online igen.

Dette er kun gældende hjemme, i skolen er der ingen problemer, men samtidigt har jeg ikke samme problem på nogen af de andre trådløse enheder jeg har tilsluttet til mit WiFi.

Ved ikke helt præcis hvilke oplysninger som er nødvendige, men her kommer lidt stats:

Under enhedshåndtering=>netværkskort står der følgende 2:
1. Microsoft virtual WiFi miniport Adapter #2
2. Qualcomm Atheros AR5BWB222 Wireless Network Adapter

En almindelig Netgear Router der er forbundet til mit fiberbredbånd fra ComX.

Håber der er nogen der har et forslag til en løsning og sig endelig til, hvis i behøver yderligere info.

På forhånd tak,

/Ramp