Avatar billede Mariann Juniormester
20. oktober 2013 - 22:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Installer - TrayApp.msi

Når jeg åbner min computer får jeg følgende meddelelse fra Windows Installer:
The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable.
Click OK to try again, or enter an alternate path to a folder containing the installation package "TrayApp.msi" in the box below.
Use source:
C:\Users\Mariann\AppData\Local\Temp\7zS1245\setup\TrayApp\

Jeg kan ikke åbne hverken excel eller windows fordi denne meddelelse blokerer. Meddelelsen kan ikke lukkes ned.

Hvad gør jeg? (Jeg har Vista)

Venligst fortæl mig trin for trin hvad jeg skal gøre, da jeg ikke er nogen ørn til it.
21. oktober 2013 - 09:21 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

CCleaner - værktøjer - opstart ... Her bør du kunne finde omtalte
C:\Users\Mariann\AppData\Local\Temp\7zS1245\setup\TrayApp\
og "Disable" eller "Fjern" den ...
Avatar billede Mariann Juniormester
14. november 2013 - 18:44 #2
Har lige været på ferie, og fik ikke lukket spørgsmålet inden:-(

Jeg downloadede flere af de "cleanere" du nævner,men de ville slette mange hundrede filer, og det turde jeg ikke.

Nu har Windows selv blokeret for en række startprogrammer, og mit problem er løst, UDEN jeg mangler nogle af disse programmer. Så det er fint med mig.
Avatar billede Mariann Juniormester
14. november 2013 - 18:50 #3
Hej Karise larry

Er du sød at svare på denne, så jeg kan give dig point:-)