Avatar billede annehk Nybegynder
21. oktober 2013 - 22:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at bekræfte mail adresse!

Hej

Jeg har købt et spil "The Wolf Among Us" på dette site: http://www.telltalegames.com/
Men jeg har problemer med spillet, og har her efter gerne ville stille spørgsmål på sites egen support side, men det kan jg ikke før jeg har bekræftet min mail.

Men nu har jeg prøvet omkrng 15 gange, hvor jeg beder om at få sendt en mail med et link, så jeg kan bekræfte, men hver gang jeg prøver får jeg at vide at min mail ikke finds i deres system. Men jeg er alligevel logget ind på deres hjemmeside, og har tjekket min mail tusind gange, og det er den rigtige.

Hvad gør jeg?

Anne
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. oktober 2013 - 12:12 #1
emm skriver til deres support?
support@telltalegames.com
Avatar billede annehk Nybegynder
22. oktober 2013 - 13:24 #2
Nåe okay, vidste ikke der var en mail.
Jeg prøvede at skrive inde på deres site, ved ikke hvad jeg skal kalde det, deres "community"?

Men tak, det der selvfølgelig meget mere simple (;
Avatar billede annehk Nybegynder
28. februar 2014 - 16:25 #3
Svar