Avatar billede danielenglund Nybegynder
27. oktober 2013 - 09:07 Der er 1 løsning

Text til flyers

Hej eksperten.

jeg søger en der er super god til at uddybe sig på text

Jeg skal have skrevet en text til flyers, som i nok kan se på min indlæg er jeg ikke den bedste til stavning eller ord .

Jeg giver 150 kr plus point til den der løser opgaven .

Texten skal gerne fylde en halv side måske lidt mere .

Texten skal formode at sælge gulv og gulvslibe opgaver .

Jeg er studerende ( Til bygningkonstruktør/arkitekt )  og har en tømrer/gulvslibe firma ved siden af .
Jeg tænkter at det skal fremgå i texten da jeg mener at det kan være en måde at sælge på da jeg selv ville tænke at en studerende ikke som ikke skal leve på fuld tid af firmaet vil kræse lidt mere op opgaven.

i texten  må gerne fremgår at jeg også udskifter små opgaver som f.eks døre vinduer køkkener ovs .

Jeg behandler og sliber alle slags gulve med alle former for behandlinger som lak/lud/olie og sæbe . ligger self også trægulve og opretning .

Jeg ved ikke om det ville være en godt salgs træk at skrive noget om at vis man går med salgs tanker vil det være en nem og billig løsning for at få piftet huset lidt op til fremvisninger ?

Håber at der er en ekspert på område som kan hjælpe mig .

Stil gerne spørgsmål

Mvh Daniel Englund
Avatar billede danielenglund Nybegynder
18. februar 2014 - 11:34 #1
jkhlk