Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
05. november 2013 - 13:39 Der er 3 kommentarer

Udvikler/arkitekt team til udvikling af medlems site med fremtidsperspektiv

Vi er en ide-gruppe, som har brug for et kompetent udvikler og arkitekt team til udvikling af en dynamisk løsning i form af et nyt medlemssite.

Du/I skal kende til de nyeste værktøjer indenfor web udvikling samt have erfaring udvikling af stabile løsninger.

Du/I skal evt. have en vis invisteringsvillighed for en ejerandel i projektet.
Avatar billede cht22 Professor
05. november 2013 - 14:19 #1
Jeg vil muligvis gerne være med i det projekt. Selvom jeg nok ikke kender de nyeste værktøjer indenfor web udvikling.

Jeg har udviklet:
http://www.cht.dk
og
http://www.cht.dk/newsgroups/
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2013 - 12:43 #2
Hej

Jeg vil da gerne høre mere om jeres projekt, mål og hvilken formfor investering I har i tankerne.
I kan fange mig på osj@device.dk

Vh
Ole
Avatar billede PeterChristian1961 Nybegynder
10. november 2013 - 16:09 #3
Hej med jer,

Cth22, det kræver erfaring i nyere værktøjer.

Ole, det er ren investering af tid i første omgang.

Vh Peter