Avatar billede fireball40 Nybegynder
09. november 2013 - 14:28 Der er 1 kommentar

Hvordan gør jeg dette

Jeg har en del videoer som jeg gerne vil have over på en ny webside som jeg er ved at lave men jeg har kun 1000mb plads og en del af dem er for store til at dele fra youtube så er der nogen der har en smart løsning hvorfra jeg kan streame dem ????
Avatar billede oli10b Nybegynder
10. november 2013 - 16:04 #1
Du kunne let sætte youtube videoerne ind på siden, som en html kode.
Altså hvor du streamer direkte fra youtube. se evt. denne: http://manual.dinstudio.com/0/47/show-youtube-videos-on-your-website/

Vh. Oliver
www.desksupport.dk