Avatar billede vardepigen Praktikant
17. november 2013 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows 8 / skype

Jeg har en Messenger/Skype konto.. og efter at jeg har fået en bærbar med Windows 8, kan jeg kun have Skype som en app på  "start".

Jeg har fået installeret "Classic Shell" og jeg kan derfor ikke se når nogen kontakter mig på Skype. Kan man få ikonet på proceslinien, så man kan se den "blinker" når der er nogen der skriver til mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2013 - 09:41 #1
Gå ind på Skype' hjemmeside, der kan du hente Skype i en desktop-version, og så virker den.
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. november 2013 - 10:15 #2
TUSIND tak - nu virker det.

vil du lægge et svar :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2013 - 10:30 #3
Bare luk selv
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. november 2013 - 11:14 #4
Du fortjener helt sikkert pointene! Det er en stor hjælp i mit arbejde.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2013 - 12:05 #5
Ok