Avatar billede kc170580 Nybegynder
19. november 2013 - 07:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2013 -IMAP - kan ikke slette post

Jeg kan ikke slette mine mails i. Den kommer med en bokse med teksten "#Handlingen kan ikke udføres, fordi objektet er blevet slettet"

Køre samme løsning på andre pc'er uden problemer.
Har prøvet at slette kontoen, og prøve igen uden helt.

Skal jeg slette dem kan det gøres ved at flytte den til "Trash"

Nogen der har løsningen??
Avatar billede shoex Praktikant
02. december 2013 - 21:32 #1
gå ind i fanebladet "Filer", vælg herefter "Kontoindstillinger", og "Kontoindstillinger" igen. Så skulle du gerne være i vinduet "Kontoindstillinger". Under fanebladet "mail" vælger du den konto det drejer sig om (du kan jo have flere). Vælg så "Rediger". Så åbnes vinduet "Rediger konto". Her vælges "Flere indstillinger" nederst til højre. Nyt vindue "Internetmailindstillinger" åbnes. Vælg fanebladet "Avanceret". Ca. midt på dette faneblad er der en overskrift "Mapper". Ud for "Sti til rodmappe" skriver du "inbox"(Uden anførselstegn selvfølgelig). Så "ok", "næste", "luk" og "luk". Så skulle det gerne virke. (Det gjorde det for mig, kan være du skal lukke ned og starte program igen..)
Avatar billede Behrendt Nybegynder
07. juni 2014 - 11:13 #2
Fedt, den brugte jeg også lige :-)

Pænt stort irritations moment at det ikke virkede :P
Avatar billede TJB Praktikant
06. januar 2015 - 13:39 #3
Kan oplyse, at det så også virker på kontakterne. Kunne ikke fjerne slettede kontakter, før jeg lavede ovenstående rettelse - Nu går det fint.
Avatar billede michaelrar Seniormester
18. januar 2015 - 08:29 #4
Tak for dit råd, har lige brugt det med succes :-)
11. september 2017 - 16:04 #5
Fantastisk, jeg har lige installeret en Outlook 365, der virkede det stadig ikke!

Det gør det nu- super forklaring.

C/