Avatar billede Jorg777 Nybegynder
21. november 2013 - 18:52 Der er 5 kommentarer

Ved downloading fra Youtube kan jeg ikke kopier til Computeren

Når jeg downloader fra YouTube og trykker kopier, kan jeg ikke finde (sæt ind) i mine filer i Computeren. Der må være en bestemt
fil der skal sættes ind i på computeren?
Jorg 777
Avatar billede SkarpC Nybegynder
21. november 2013 - 20:31 #1
Hvordan downloader du? Højreklikker du på videoen?

Jeg har på fornemmelsen at du ikke anvender noget værktøj til at downloade fra youtube, har jeg ret?
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
21. november 2013 - 21:15 #2
Hvordan mener du med at kopier?
Avatar billede Jorg777 Nybegynder
21. november 2013 - 23:08 #3
Når jeg har downloadet fra YouTube højreklikker jeg på kopier
for at gemme DVD inde i koputeren i en fil f.eks. dokumenter
så så skal vise en komando "sæt ind" men den kommer ikke frem
i dokumenter, der står kun kopier.
Jorg 777
Avatar billede Jorg777 Nybegynder
21. november 2013 - 23:13 #4
Jeg trykker på Downlad Video oppe i højre hjørne over YouTube
det plejer normalt at være OK for at downloade en video, men
det virker ikke ved højreklik efter jeg har klikket på kopier
jeg får ikke den kommando der hedder "sæt ind" i en anden fil.
JORG 777
Avatar billede ranni Forsker
22. november 2013 - 11:07 #5
Jeg bruger Firefox.
Der er det forholdvis nemt at indsætte forskellige Downloads Værktøjer, så kan man vælge kvalitet af videoen og den lægger sig i mappen Video helt uden problemer.