Avatar billede dango Nybegynder
26. november 2013 - 15:33 Der er 3 kommentarer

Problem med seneste opdatering af Explorer 11, (med windows 7)

Efter at jeg har installeret seneste version af Internet Explorer for en uge siden, kan jeg ikke streame Live fra DRNU.dk/live. Jeg kan heller ikke kører en TDC-hastihedstest.
Men hvis jeg anvender browseren Google Chrome, er der ingen problemer. Som om der mangler et tilføjelsesprogram, eller en player.  Ville være rigtig glad for en løsning.

Bedste hilsner
dango
Avatar billede Blandy Praktikant
26. november 2013 - 15:47 #1
nedgrader til IE10 igen indtil IE 11 er klar til de nuværende krav. Mange oplever problemer med flash og IE 11 pt.
Avatar billede jokkejensen Novice
26. november 2013 - 18:24 #2
Dr live og Tdc hastighedstest kræver begge flash i IE11, geninstaller.

http://get.adobe.com/flashplayer/

/J
Avatar billede dango Nybegynder
04. januar 2014 - 11:10 #3
Har fået at vide fra min bank, Nordea, at Explorer 11 stadig har visse problemer. Bl.a. kan man ikke scrolle, når man er på netbank i Nordea m.v. Det anbefales at anvende Firefox. Det er da for dårligt at Micosoft ikke har lavet en endelig opdatering af Explorer 11, med tilhørende opdateret java????

Afslutte spørgsmålet her
Dango