Avatar billede warberg Juniormester
09. december 2013 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Begrænse adgang

Jeg har brug for en metode til at begrænse adgangen til bestemte sider.

Jeg forestiller mig at udlevere kode til godkendte besøgende, og alle andre får en "du-må-ikke-se-dette"-side
Avatar billede repox Seniormester
09. december 2013 - 15:58 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. december 2013 - 16:12 #2
Nu ved jeg ikke hvad du linker til repox, men det kan være det samme som mit forslag.

En simpel .htaccess-løsning måske?

http://www.freewebmasterhelp.com/tutorials/htaccess/3
Avatar billede repox Seniormester
09. december 2013 - 16:17 #3
Jeg linker til et simpelt brugersystem med MySQL som backend (som jeg i al beskedenhed selv har lavet).
Avatar billede warberg Juniormester
09. december 2013 - 18:05 #4
repox - det ligner fuldstændig det jeg søger, jeg ser lige lidt nærmere på det og vender tilbage..
Avatar billede warberg Juniormester
10. december 2013 - 09:37 #5
repox, det var jo lige det jeg søgte.. hvis du smider et svar er der point
Avatar billede repox Seniormester
10. december 2013 - 09:48 #6
Det fik du her.