Avatar billede carboci Novice
13. december 2013 - 20:31 Der er 1 løsning

IP camera opsætning gennem router tilgin HG2301

Hej

Jeg har købt et IP camera fra safehome og skal ha sat det op til WIFI.
Jeg har fået sat det op som safehome anbefaler og det virker fint når jeg kobler det til routeren med direkte. Men når jeg skal skal prøve at få det få på WIFI  taber det forbindelsen efter ca 1 min.
Jeg har snakket med med safehome og de mente det kunne være mac adressen det kunne være galt med. Så kontaktede jeg bredbåndnord (waoo) de kunne ikke rigtig hjælpe. Er der en der kan hjælpe..
Avatar billede carboci Novice
14. december 2013 - 07:14 #1
Lukker

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares