Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
15. december 2013 - 07:44 Der er 3 kommentarer

Kan man godt fjerne reklamer i apps

Hej kan man godt fjerne reklamer i apps i android er der nogen der ved noget
Avatar billede chalde Seniormester
15. december 2013 - 09:12 #1
Ja, men kræver root og muligvis skriveadgang til systempartitioner afhængig af værktøj (dette giver root ikke altid automatisk).
Personligt bruger jeg adaway: http://sufficientlysecure.org/index.php/adaway/
Avatar billede chalde Seniormester
15. december 2013 - 09:51 #2
Lille sidenote: Det er ikke nødvendigvis alle reklamer der kan fjernes.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. december 2013 - 14:56 #3
Bruger selv adaway og det fungere virkelig godt. Så de reklamer du er vant til at se i gratis apps og andre steder er en saga blot.