Avatar billede AnetteNielsen Nybegynder
22. december 2013 - 19:40 Der er 11 kommentarer

Beskyttelse af PC

Er WinZip Malware Protector det rigtige/bedste anti virus program at købe?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2013 - 23:37 #1
Nej, fordi som jeg læser det beskytter det ikke mod virus. Og en anden ting er at jeg ikke før nu har hørt om det. Kan heller ikke finde tests der skal bevise at det er værd at købe.
Jeg havde hellere brugt pengene på enten Norton,Kaspersky,F-Secure;Avast eller Bitdefender, hvis jeg skulle bruge penge på antivirusprogram.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2013 - 23:45 #2
Til normalt pc brug, mener jeg ikke du har brug for et købeprogram.
Jeg bruger selv den frie version af Avast, sammen med Comodo firewall, og så har jeg købt Malwarebytes pro med en livstidslicens der dengang kostede 150 kr. Jeg føler ikke til mit brug jeg har behov for ydeligere beskyttelse.
Du kan nemlig ikke 100% beskytte dig mod snavs fra nettet af, selvom du køber et købeprogram. Du er nødt til selv at være lidt kritisk før du klikker på et link til download at et program eller andre .exe filer.
Avatar billede AnetteNielsen Nybegynder
22. december 2013 - 23:49 #3
Ummm...øv - jeg har lige købt programmet, jeg valgte det fordi der var et link/reklame her på eksperten.dk´s side.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2013 - 23:53 #4
Hvor?
Jeg har godt nok en Adblocker på, så den har jeg ikke set.
Men jeg har set andre programmer her på eksperten før i tiden der lige så hurtigt blev fjernet som de kom på, fordi programmerne ikke kunne leve op til det de lovede.
Prøver lige at se om jeg kan finde programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2013 - 00:32 #5
Jeg får ikke umiddelbart en popup med at jeg bør købe dette program på Eksperten, så jeg kan ikke finde ud af hvor du har fået det fra.
Er det fra en tråd du har kigget i?
Hvis det er så smid lige et link
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2013 - 00:47 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2013 - 01:32 #7
Hentede programmet fra hjemmesiden og lod min pc scanne.
Programmet fandt 32 trusler i min registrering og ville have jeg skulle registrere programmet, som jeg afslog.
Scannede herefter min pc med Malwarebytes Pro ,Hitman Pro og Iobit Malware Fighter , som ikke fandt disse fejl.
Hvordan denne test så vurderes er jo så sikkert forskelligt fra person til person. Jeg tror dog ikke på programmet.
Avatar billede AnetteNielsen Nybegynder
23. december 2013 - 16:26 #8
Det er det program du har afprøvet/købt tror jeg. Jeg prøvede også andre programmer og de fandt ikke de samme trusler, så jeg turde ikke andet end at købe, og købte inden dit svar, ærgerligt at jeg ikke havde lidt mere tålmodighed.....  :-(  Tak for dit svar, jeg har lært af det - tror jeg.
Avatar billede AnetteNielsen Nybegynder
23. december 2013 - 16:33 #9
Der skulle stå: Du har afprøvet. Jeg købt....
Avatar billede zagger Juniormester
23. december 2013 - 17:02 #10
Det er et typisk salgstricks for denne type programmer. De skræmmer med ugyldige advarsler, så folk der ikke har den store IT-viden hopper lige i fælden.

Tag det som en irriterende lærestreg, og brug gratis versionerne af avast eller avg fremover. De beskytter fint til almindeligt brug.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2013 - 17:34 #11
#8 Velbekomme.
Næste gang du bliver i tvivl om et program skriv lige nogle linjer herinde, og så skal vi nok kigge på det inden du kommer til lommerne.
God jul.
Jeg har lagt dette som et svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo