Avatar billede lonerangr Nybegynder
29. december 2013 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logge ind på Cisco E1200

Hej Eksperter

Jeg har idag installeret en ny trådløs router hos min gamle mor, og det gik sådan set problemfrit. Da routerens automatiske konfiguration var slut, og jeg åbner min browser for at se om det fungerede, fik jeg til min store overraskelse en side fra Yousee. Her loggede jeg ind, og der skulle startes endnu en konfiguration. da den er afsluttet fungerede alt korrekt, både på kabel og wi-fi.

Nu vil jeg så gerne ind i den nye Cisco E1200 for at ændre standard username og password, samt netværksnavn for wi-fi. Problemet kommer når jeg skal indtaste username og password. Det der er angivet i manualen fungerer ikke. Jeg går derfor ud fra at Youseekonfigurationen har ændret noget. Dette har jeg ikke fået nogen oplysninger om, ligesom oplysningerne fra den gamle router heller ikke kan bruges.

En eller ander der kan hjælpe?
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2013 - 23:48 #1
Følger du proceduren i linket herunder? Computeren skal kobles til med kabel.

http://kb.linksys.com/Linksys/ukp.aspx?pid=80&vw=1&articleid=3676
Avatar billede lonerangr Nybegynder
15. februar 2014 - 21:26 #2
Oops! Denne har hængt ret længe, idet jeg for længst er rejst hjem, og ikke har spekuleret yderligere over problemet.

Og, ja. Jeg har fulgt proceduren i linket, og forsøgt med kabel.
Avatar billede lonerangr Nybegynder
14. marts 2014 - 00:45 #3
.