Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. januar 2014 - 14:40 Der er 1 løsning

Hjælp til mindre programmeringsopgave for lystfiskerforening

Kære venner,

Vores lystfiskerforening ønsker på sigt at oprette en vejrstation på vores hjemmeside, hvorfra diverse informationer kan indhentes om 'Å og Vind & Vejr lige nu'. Men vi ønsker at starte med åen. Jeg har derfor designet en lille 'Åen lige nu ...' formular, men jeg mangler hjælp til programmeringen.

Brugsscenarie: Peter har været ved åen og efter han er kommet hjem ønsker han at dele åens status lige nu med de øvrige medlemmer af foreningen. Han går derfor ind på forsiden af foreningens hjemmeside og opgiver: Åens temperatur, hvor klar åen er og hvor høj vandstanden er.

Det jeg gerne vil have hjælp til er PHP-delen. D.v.s. at indsamle, gemme og gengive Peters data. Til det har jeg oprettet formularen 'Binderup Å lige nu ...' på:

www.salar-nibe.dk/aastation/aastation.html

Grafisk design, HTMl og CSS er på plads. Grafiske elementer er sat op, så de hentes via HTTP og du dermed kan bruge af dem. Yderlige oplysninger fremgår af teksten under formularen.

På forhånd tak for din hjælp.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
19. januar 2014 - 12:57 #1
Lukket p.g.a. manglende indlæg