Avatar billede jeanne Nybegynder
11. februar 2014 - 09:21 Der er 4 kommentarer

Google Chrome - ingen GoogleShopping PLA visning

Hej!

Kan nogen forklare mig hvorfor jeg ikke kan se resultaterne i GoogleShopping når jeg benytter Chrome men at de fremkommer via Explorer???

Er er en bestemt indstilling jeg skal pille ved?

På forhånd tak.

Hilsen Jeanne
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2014 - 10:03 #1
https://chrome.google.com/webstore/category/extensions?hl=da
via indstillinger/værktøjer/udvidelser - hent flere udvidelser.
Avatar billede jeanne Nybegynder
11. februar 2014 - 10:25 #2
Umiddelbart lander jeg på punktet Udvidelser via dit link - men kan ikke se jeg har mulighed for at vælge/hente flere udvidelser?

kan ikke vedhæfte printscreen
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2014 - 10:48 #3
Nederst på den side (scroll) er der et link 'hent flere udvidelser'
Alternativt - ved siden af windows-start nederst til venstre på skærm er en hvid firkant med prikker - det er googleapps. Heri ligger Shop som hurtig genvej.
Avatar billede jeanne Nybegynder
11. februar 2014 - 11:19 #4
Tak fordi du vil hjælpe mig, men kan ikke finde nogle af delene :(

Har også søgt på GoogleShopping og PLA uden resultat - totalt belastende :(