Avatar billede TKA Novice
27. februar 2014 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Warning" i Wordpress WP

Hej

Jeg har oprettede et wordpress site her i søndags med unoeuro. OG alt er helt i top. Men nu skriver wordpress en eller anden "Warning"? den siger det her:

Warning: array_keys() expects parameter 1 to be array, boolean given in /var/www/privatfaget.dk/public_html/wp-content/plugins/profit-button/probtn.php on line 75

Warning: array_map() [function.array-map]: Argument #2 should be an array in /var/www/privatfaget.dk/public_html/wp-content/plugins/profit-button/probtn.php on line 75

Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /var/www/privatfaget.dk/public_html/wp-content/plugins/profit-button/probtn.php on line 75

Hvad betyder det, og hvordan får jeg det til at gå væk. Håber i kan hjælpe mig

Hjemmesiden hedder: Privatfaget.dk og det er under BETA!!

Og undskyld hvis den er i forkert kategori!
Avatar billede TKA Novice
27. februar 2014 - 13:25 #1
Og det skal lige siges at ALT inde på side er TEST INDHOLD!!!!!!!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. februar 2014 - 13:35 #2
Jeg kan ikke se den advarsel. Men det er i dit plugin profit-button fejlen sker. Så enten retter du fejlen der (evt. opdaterer pluginnet) eller også deaktiverer/afinstallerer det.
Avatar billede TKA Novice
27. februar 2014 - 13:38 #3
Det var meget mystisk. Nu forsvandt det! Undskyld!