Avatar billede Demmeren Nybegynder
28. februar 2014 - 16:33 Der er 6 kommentarer

Spørgsmål

Hvordan lukker man et spørgsmål?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. februar 2014 - 16:40 #1
Smider et svar og acceptere det. Husk at oplyse du lukker tråden.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. februar 2014 - 16:42 #2
Demmeren hvis du selv har fundet løsningen på dit sprørgsmål  så må du rigtig gerne skrive hvad løsningen var.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. februar 2014 - 16:43 #3
Altså ikke i den her tråd, men bare et godt råd.
Avatar billede tiger_dk Mester
28. februar 2014 - 20:42 #4
Er der også en lille video når man f.eks har lagt et svar og om hvordan man lukker det igen https://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Watson Nybegynder
01. marts 2014 - 00:40 #5
Du kan skrive et indlæg som en Kommentar eller som et svar. Skriv som et svar. Derefter accepter svaret og tråden lukker automatisk.
01. marts 2014 - 09:38 #6
... alt står her ->

www.eksperten.dk/faq