Avatar billede Ace1975 Praktikant
16. april 2014 - 10:10 Der er 7 kommentarer

Kan man overhovedet stole på spam meddelelser

Hej alle i kloge hoveder.

Ville spørge om nogen ved om man kan stole på spam meddelelser.

Får en masse gode tilbud hele tiden  F.eks en ralph lauren trøje ell også er jeg blevet udvalgt til at modtage et eller andet.  Jeg skal selvfølgelig bare lige betale porto ell. et lille gebyr  Yeah sure.

Jeg er rimelig erfaren med IT men!!  Jeg kan bare ikke finde noget information om man kan stole på post fra Kanonmail.dk  ell  Ibonus4me??

Prøver de bare at få mig til at klikke på linket ell hvad??? (ved
udmærket godt hvad phishing er)

Venlig Hilsen Thomas.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. april 2014 - 10:21 #1
Måske de bare vil finde ud af om der er nogen på mail adressen,så længe du ikke klikker på den ved de ikke noget.
Avatar billede Ace1975 Praktikant
16. april 2014 - 10:56 #2
Ja det er jo et godt spørgsmål  he he.

Kunne nu godt tænke mig athøre fra nogen der egentlig har prøvet det.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. april 2014 - 10:59 #3
Jeg vil aldrig stole på en spam mail.
Og jeg vil aldrig bruge penge et sted som sender mig mails, uden jeg har bedt om det.
Avatar billede Ace1975 Praktikant
16. april 2014 - 11:12 #4
Er også meget skeptisk.

Får dem faktisk også nogen gange i min indbakke, Selvfølgelig bruger jeg kun den her email adresse til junk o.s.v,Men er selvfølgelig interesseret i hvad fanden kanonmail ell ibonus4me er???

Er der nogen der syntes jeg bør give Mbutu fra nigeria 2000$ for overførelsen af 2.5 millioner til min konto (just kidding)  LOL
Avatar billede kjeldsted Novice
16. april 2014 - 11:27 #5
Men jeg er vist stadig ikke helt klar over hvad dit spørgsmål er.
Hvis du spørger om du bør købe 100 Rolex ure, eller 10.000 viagra piller for $1000, er svaret helt simpelt, DO NOT!
:)
Avatar billede repox Seniormester
16. april 2014 - 11:27 #6
Hvis du får nyhedsbreve/tilbud fra nogen du aldrig har anmodet om, skal du ikke stole på dem.
Avatar billede Ace1975 Praktikant
16. april 2014 - 11:52 #7
Nej det er hverken rolex ure ell viagra.

Tilbuddende er nogle eks:  sko,tøj eller testning af produkter.

Sagen er den at min gamle email adresse var tilmeldt det der meget mystiske Toluna.dk fællesskab,Blev meget hurtig træt af det og sagde vist nok ja til at de bare kunne spamme den ihjel,Kunne aldrig drømme om at give dem mit eget tlf.nr eller det rigtige hm hm hm.

Hjælper ikke en pind at skrive til dem og poster man med andre i fællesskabet  ja så ved de heller ingenting???

ville bare være rart at få svar fra nogen som selv havde prøvet at svare på dem.

Det er mest mails fra kanonmail.dk ell ibonus4me vedhæftet med et navn som f.eks  Signe clementsen    e.t.c.