Avatar billede DaSiimM Nybegynder
27. april 2014 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken af disse to bærbarer skal jeg købe?

Efter lang tids søgen og regning, har jeg fundet frem til to bærbare gaming computere som jeg overvejer at købe. Men, eftersom min pc-viden er yderst begrænset, har jeg brug for hjælp til at tage den sidste beslutning.

De to bærbare er:

ASUS G750JM - http://www.webhallen.com/dk-da/computere_og_tilbehor/196749-asus_g750jm-t4056h_173_full_hd-i7-4700hq-8gb-750gb-gtx860m-win_8&atcl=external:ref

MSI GE70 2PE 040NE Apache Pro - http://www.proshop.dk/Baerbar/MSI-GE70-2PE-040NE-Apache-Pro-2439171.html

Forskellen på de to ender med at blive cirka 1-2.000 kroner, og umiddelbart kan jeg kun se den ene forskel, at MSI'en har SSD, hvilket ASUS'en ikke har. Men er det værd at bruge 1-2.000 ekstra for at få SSD? Min pc-viden er, som nævnt, begrænset, så jeg ved virkelig ikke hvilken en som bedst kan betale sig.

På forhånd tak,
David
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
27. april 2014 - 19:06 #1
Den ene har flere ram samt ssd OG 1tb ekstradisk
Avatar billede DaSiimM Nybegynder
27. april 2014 - 23:22 #2
Se det havde jeg aldrig lagt mærke til. Tak for hjælpen. Jeg bruger glædeligt den smule ekstra når computeren også er den mængde bedre.