Avatar billede newbie.dk Praktikant
29. april 2014 - 00:53 Der er 2 kommentarer

Wordpress, gode råd til fx temaer

Hej
Jeg er lige begyndt at bruge Wordpress. Jeg synes det driller lidt med at finde det helt rigtige tema. Jeg har prøvet en del, men finder først ud af meget sent, at det mange gange er en light version.
Jeg synes ikke det er ret tit det nævnes at der også findes en købe version, en fuld udgave.
Har i nogle gode råd i den forbindelse?

Jeg er bla. på jagt efter et tema der køre ala af denne teknik, http://lovelyheroku.com , men jeg ved ikke hvad denne teknik kaldes og hvad jeg skal søge efter.
Jeg fandt et der kunne dette, men det kostede x antal kroner, kan ikke lige huske hvor meget. Men da jeg er lidt usikker på hvad jeg præcis vil have har jeg ikke lyst til at købe alt for mange temaer.

Håber i kan hjælpe :)
29. april 2014 - 04:21 #1
Avatar billede sky Nybegynder
29. april 2014 - 07:26 #2
Der er masser af gode temaer her: http://themeforest.net/

De koster typisk 40-50§, men så er der også support, opdateringer m.v..