Avatar billede stormgod Nybegynder
13. maj 2014 - 15:36 Der er 1 løsning

Epson WP-4535-DWF - Folder-funktion

Hej

Jeg håber der er nogle der har erfaringer med denne printer fra Epson.

Mit spørgsmål er:

Kan denne printer printe som folder. Da jeg har købt den men ikke vil pakke den ud før jeg ved om den kan dette.

Det jeg mener er. Hvis jeg har 4 sider i ex. word, kan printeren så finde ud af at printe for og bagside samt 2 midtersider. Jeg kan læse mig frem til at den kan printe på begge sider, men er lidt i tvivl om den har "folder"-funktionen..

Håber der er hjælp at finde.
Avatar billede stormgod Nybegynder
14. maj 2014 - 13:26 #1
Jeg har selv fundet ud af det.

Til de nysgerrige, så har den folder-funktionen :-)