Avatar billede stegemueller Novice
30. maj 2014 - 01:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPad modtager ikke mails

Hej eksperter

Pludselig modtager min iPad Air ikke længere mails, som den plejer at gøre. Jeg har ikke rørt ved nogen indstillinger.

Jeg har SIM-kort i den og den er også på Wifi. Min mailkonto hos min udbyder er en IMAP-konto. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt I behøver andre informationer så spørg endelig.

Jeg har søgt lidt med Google og fundet denne http://support.apple.com/kb/ts3899?viewlocale=da_DK, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er man skal gøre.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede stegemueller Novice
30. maj 2014 - 01:18 #1
Jeg skal nok lige tilføje at min iPad har adgang til internettet, da jeg godt kan surfe med Safari.
30. maj 2014 - 01:24 #2
Har du prøvet at fjerne kontoen og tilføje den igen?
Avatar billede grantland Novice
30. maj 2014 - 10:22 #3
Har du prøvet noget så basalt som at slukke Ipaden og starte den igen ? det er jo en lille computer, så den skal genstartes engang i mellem og nu bruger jeg selv appels produkter, og det løser tit de problemer man oplevet lige at slukke og tænde for udstyret engang i mellem.
Avatar billede stegemueller Novice
30. maj 2014 - 13:57 #4
Tak for tippet. Det vil jeg lige prøve, og så vender jeg tilbage.
Avatar billede stegemueller Novice
30. maj 2014 - 13:58 #5
Ja det er rigtigt, at man engang imellem skal slukke og tænde for udstyret. Det har jeg nu gjort, men det har ikke rigtig haft effekt.
Avatar billede stegemueller Novice
31. maj 2014 - 22:08 #6
Hej

Jeg har tændt og slukket, og slettet kontoen og oprettet den igen. Så nu kører det igen. Tak for hjælpen. Lægger I ikke begge to et svar, så jeg kan dele pointene mellem jer?