Avatar billede arnely Novice
01. juni 2014 - 19:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 vil ikke koble på netværk

Hej.
Sidder her med en ny bærbar med Windows 8, på et hotel på Kreta og kan ikke komme på hotels netværk!

Har igen problemer med at se netværket fra computeren, men kan ikke koble på.  Skriver fra min iPad som ikke har problem eller vores mobil telefoner.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2014 - 20:53 #1
virkede den med wifi, da du tog hjemmefra?
er wifi på maskinen aktiveret?
Avatar billede arnely Novice
01. juni 2014 - 21:14 #2
Ja den virkede hjemme fra også på et Hotel vi var i forgårds.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2014 - 21:23 #3
Det er så receptionen på hotellet, der lige klarer den. Det kan fx være, at hvert rum kun har lov til at have 2 enheder på ad gangen.
Avatar billede arnely Novice
02. juni 2014 - 07:21 #4
Den forklaring holder ikke. Der er fælles områder hvor folk sidder med deres  tablets osv.

Jeg har fundet denne forklaring. http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/cant-connect-internet#1TC=windows-8

Desværre endnu en klods om benet fra  Mikrosoft.
Avatar billede arnely Novice
02. juni 2014 - 07:22 #5
Lukker tråden .