Avatar billede madser22 Novice
17. juni 2014 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Folkeregisteradresse

Hejsa

Jeg læser lidt forskelligt rundt omkring på nettet. Det er sådan jeg har købt et kolonihavehus. Nogle skriver at de bor der hele året, og ikke hører noget for det, og andre skriver at man absolut ikke må dette. Men hvad skal man forholde sig til? Sådan som jeg læser lovgivningen, så må man officielt ikke, men mange gør det alligevel. Er dr nogle som ved noget om dette? Når man nu officielt ikke må, er det så skat der kommer efter en, hvis man ekst får befordringsfradrag, eller er det foreningen som har kolonihaveområdet?
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. juni 2014 - 11:19 #1
Tror måske du kan finde lidt info her: http://www.familieadvokaten.dk/ugensret/ur8.html
Avatar billede Antlars Novice
17. juni 2014 - 11:40 #2
Det er haveforeningen samt din hjemkommune der bestemmer.
Reglerne er ikke ens overalt.
Avatar billede madser22 Novice
15. november 2014 - 17:20 #3
undskyld ventetiden og tak for svarene. Smider i et svar? jeg endte med at leje et værelse til vintertiden også :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. november 2014 - 09:43 #4
Jeg står over.
Avatar billede madser22 Novice
22. januar 2015 - 19:32 #5
svar :)