Avatar billede B_Jorgensen Nybegynder
15. juli 2014 - 21:38 Der er 4 kommentarer

Grafik fejl i flere spil.

Hej.

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori at poste det her i, men jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har en "hjemmelavet" computer som jeg har sammen sat med hjælp fra en ven.

Min computer:

Motherboard - ASRock Z87 Pro3
CPU        - Intel Core i5-4670k 3.4GHz
Ram        - 2x4096 MB DDR3 1600 MHz Kingston
Graffikkort - Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5
Harddisk 1  - 120GB OCZ Vertex 460
Harddisk 2  - SSHD 1 TB 5400RPM SATA Hybrid Seagate
Strøm fors. - EVGA SUPERNOVA NEX650G

Jeg køre windows 7, 64-bit, SP 1

Problemet er så, at når jeg spiller spil, det kan være efter 20 minutter eller 4 timer, så begynder jeg at få mærkelige firkanter og andet frem på min skærm. Jeg har prøvet at opdatere drivere og geninstallere mit graffik kort, men nu er jeg så ikke helt sikker på at det er problemet alligevel. uanset hvad jeg gør, så kommer det stadig frem.

Hvis det er en hjælp kan jeg ta et screenshot af de forskellige fejl.

Håber der er nogen der har nogle foreslag, på forhånd mange tak.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. juli 2014 - 00:24 #1
Hey

Er det et ældre grafikkort ? For kondensatorer kan godt bule ud når de går i udu når de bliver varme, og så fungerer den ikke rigtigt og derved får du grafik fejl.

Er det kun ved 3D eller ?
Avatar billede shako Novice
16. juli 2014 - 11:12 #2
Sker det med mere end et spil? Kan du evt. prøve grafikkortet i en anden maskine?
Avatar billede B_Jorgensen Nybegynder
16. juli 2014 - 16:28 #3
@ Sweet1 - Hov, jeg glemte at sige at hele maskinen er ny, det hele er maks 3 mdr. gammelt.

@Shako - Indtil videre har jeg oplevet det mest med Titanfall, Diablo 3, Wildstar og Watchdogs. Jeg har dog gennemført Wolfenstien, The New Order uden det mindste problem.
Jeg har desværre ikke mulighed for at prøve det i en anden maskine
Avatar billede B_Jorgensen Nybegynder
16. juli 2014 - 18:29 #4