Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. november 2014 - 08:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Test af svarsystem

Hvordan lukker jeg dette spørgsmål og giver point?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. november 2014 - 08:57 #1
Du lägger selv et svar og accepterer derefter dit eget svar.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. november 2014 - 09:13 #2
LOL!
Avatar billede milter Ekspert
05. november 2014 - 10:13 #3
Hjælp til test
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. november 2014 - 10:46 #4
Tak for hjælpen. Så kan det næsten kun være fordi nogle har skrevet kommentarer og ikke svar til mine spørgsmål, som fx. Michael ovenfor - at jeg har opgivet at finde knappen. Det kan selvfølgelig også være jeg ikke har set ordentlig efter. Det vil jeg gøre fremover - og finder jeg den stadig ikke, gør jeg bare som jeg plejer, som også Michael foreslår :)
Avatar billede Slater Ekspert
05. november 2014 - 12:48 #5
Det er ganske normalt at folk herinde kun skriver kommentarer, ind til opretteren beder dem om at lægge et svar. For mit vedkommende er der to grunde til det:

- At lægge et svar kan forhindre spørgsmålet i at blive set, da det bliver markeret som besvaret og ikke vist i "ubesvarede spørgsmål". Ind til man er sikker på spørgsmålet er fyldestgørende besvaret, er det ikke hensigtsmæssigt.

- Det kan virkelig prætentiøst, som om man siger "se, jeg har løst dit problem, giv mig point!", før man har fået afklaret om spørger er tilfreds.

Hvis du føler nogen har besvaret dit spørgsmål godt, men ikke har lagt et svar, så bed dem om det.