Avatar billede wonky Nybegynder
09. december 2014 - 16:09 Der er 2 kommentarer

Meget mærkeligt problem ved load af website

Jeg oplever et meget mærkeligt problem.

Jeg arbejder for en lille forening der har en hjemmeside på et domæne med tilhørende mail. Siden i lørdags har jeg ikke kunne få adgang til hjemmesiden hjemmefra - jeg får fejlmeddelelsen: Forbindelsens tidsfrist udløb.

Ligeledes kan jeg heller ikke få adgang til webmailen, ligesom jeg heller ikke kan få outlook til at forbinde til mailserveren.

Det sjove er, at når jeg benytter mit 3G-netværk fra min iPhone i stedet for mit hjemmeinternet. Så kan jeg få adgang til hjemmesiden i første hug. Forsøger jeg derefter at navigere lidt rundt, eller få adgang til webmail, så vil hjemmesiden pludselig ikke loade igen.

Skifter jeg tilbage til mit hjemmeinternet, så vil hjemmesiden stadig ikke loade. Skifter jeg igen til mobildata, vil den loade, men stadig kun de første par sider.

Hjemmesiden er dsftm.dk

Hvor ligger problemet?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2014 - 23:43 #1
webserveren hvor siden ligger, er enten syg, eller igang med en langsom opdatering. klag til webhotellet.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2014 - 14:54 #2
Websiden og webhotellet hvor den ligger fejler ikke noget. Tror at det er din forbindelse der er noget galt med.