Trine Nielsen

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Trine's LinkedIn profil

32 artikler på Computerworld

Trine Nielsen

Der er penge at hente i at sende kærlighed til folket

Klumme: I oplevelsesbranchen er værdikæden i nogle tilfælde minimeret til to trin. Det handler om at komme helt tæt på kunderne.

18. december 2007 kl. 10.00 | læs »

Sæt kryds ved de nye medier - de rykker

Klumme: Er du på sms med Naser, blog med Lykketoft, YouTube med Helle eller Facebook med Anders Fogh?

20. november 2007 kl. 10.00 | læs »

Sådan får IPTV succes

Klumme: Unikt indhold på IPTV kan drive udviklingen – men hvem gør det?

23. oktober 2007 kl. 10.00 | læs »

De små bands glemmes i de digitale musikbutikker

Klumme: Kære musikindustri, husk også vækstlaget i jeres musikstrategi. Det er både til glæde for en masse musikere og for mig som forbruger.

25. september 2007 kl. 10.00 | læs »

Den gode historie skal spredes på tværs af platforme

Klumme: Mediernes beskyttelse i Grundloven stiller krav til det, de sender ud. Heldigvis var der et par fyrtårnene på årets tv-festival, der levede op til det princip.

3. september 2007 kl. 10.00 | læs »

Fyrtårnene fra tv-festivalen

31. august 2007 kl. 00.00 | læs »

Nu går der agurketid i medierne

Benyt sommeren til at holde ferie fra de traditionelle mediers genudsendelser. Her er 10 gode sommermedietips.

26. juni 2007 kl. 10.00 | læs »

Når der går agurketid i medierne

21. juni 2007 kl. 00.00 | læs »

DR kan umuligt levere kvalitet på alle sine platforme

Klumme: Ønsker licenbetalerne sig et DR, som sender på ALLE platforme, eller vil vi hellere have unikt indhold i høj kvalitet og smalle programmer? Det er på tide at vælge.

30. maj 2007 kl. 10.00 | læs »