Jonathan Løw

Iværksætter, foredragsholder og forfatter

E-Mail

jl@jumpstory.com

Linkedin

Se Jonathan's LinkedIn profil

Jonathan Løw er iværksætter og har startet fem virksomheder – både i Danmark og udlandet.

Computerworld har tidligere kåret Jonathan Løws gamle firma engodsag.dk som Årets it-virksomhed. Han er derudover tidligere udnævnt til ét af de største ledelsestalenter i Danmark af Berlingske.

Jonathan Løw har derudover en baggrund som marketingchef, innovationschef og investeringsansvarlig.

I dag driver Jonathan Løw virksomhederne JumpStory og Listen Louder. JumpStory er blevet kaldt "Netflix for billeder" og er en digital billedtjeneste med kunder i over 150 lande. I Listen Louder-regi holder Løw foredrag om iværksætteri, innovation og kunstig intelligens.

Jonathan Løw har skrevet bøgerne ”Listen Louder”, ”GURUBOGEN” og "Disruptionbogen".

http://www.jonathanloew.dk
49 artikler på Computerworld

Jonathan Løw

11

Sådan vil it påvirke din bil de kommende fem år: Mange innovative løsninger på vej

Klumme: Innovationen inden for de ikke-selvkørende biler går rigtigt stærkt for tiden. Her er fem ting, som din (nye) bil vil kunne om blot få år.

14. februar 2018 kl. 11.04 | læs »

Det har jeg lært af min største fiasko som iværksætter

Klumme: Det er nemt at blive forelsket i iværksætter-rollen som hårdtarbejdende natteravn, men her er en samling gode råd fra én, der glemte den vigtigste egenskab for en iværksætter.

6. februar 2018 kl. 14.53 | læs »

10 vigtige bøger, som du bør læse i 2018

Klumme: Her er de 10 vigtigste bøger, jeg har læst i løbet af det seneste år. De relaterer sig alle til enten innovation, forretningsudvikling eller ledelse i en moderne organisationen, og jeg kan varmt anbefale hver og én.

24. januar 2018 kl. 10.05 | læs »
3

Realistisk it-innovation er vejen frem: Sådan finder du de idéer, der er værd at bruge tid på

Klumme: Tænk ud af boksen, javel. Men lad det ikke blive ved snakken. Her er tip til at spotte de projekter og idéer, det kan betale sig at gøre noget ved først.

16. januar 2018 kl. 09.58 | læs »

Dine kunder ved godt, at de har et problem, men de har valgt at leve med det

Klumme: Dine kunder ved godt, at de har et problem, men de har valgt at leve med det. Den store opgave for enhver it-sælger i dag er at 'reaktivere' disse problemer og betydningen af dem - og så selvfølgelig at levere en løsning, der skaber ægte værdi.

3. januar 2018 kl. 12.54 | læs »

Udvikling, innovation og nytænkning er vigtig - men hvornår er nok nok?

Klumme: Virksomheder og organisationer er efterhånden enige om, at udvikling og nytænkning er vigtigt, men hvornår er nok nok? Kan man også have for meget innovation?

4. december 2017 kl. 13.19 | læs »
3

Hvornår er en sælger en succes hos jer? Og hvornår fungerer kundeservice optimalt? Måske blokerer jeres egne målsætninger for vækst

Klumme: Jeg har efterhånden oplevet et utal af danske it-virksomheder, hvor det er målsætningerne og de opstillede KPI’er, der står i vejen for den helt store succes.

20. november 2017 kl. 14.42 | læs »

Bliv forandringskabende fremfor blot forandringsparat: Sådan tager du risikoen ud af disruption

Klumme: Agilitet er glimrende og har længe været et buzzword indenfor it-branchen. Imidlertid er det mindst ligeså vigtigt, at it-virksomheder og ledere bliver i stand til at skelne imellem hårde og bløde trends.

26. september 2017 kl. 13.30 | læs »

Klumme: Innovation og social ansvarlighed - kan det kombineres?

Danske virksomheder skal blive bedre til at se sammenhængen mellem et socialt ansvar og en god forretning, mener iværksætter Jonathan Løw.

17. oktober 2007 kl. 10.30 | læs »