Avatar billede BSN Praktikant
18. august 2016 - 23:00 Der er 1 kommentar

Skrivebordsikon til link på skrivebordet

jeg har downloadet et link til "Træ Infos" hjemmeside og placeret det på skrivebordet. Det er ret kedeligt, da det består af et e-mail ikon, der intet har med indholdet at gøre. Jeg har ligeledes downloadet et ikon forestillende et nydeligt lille træ, og vil gerne "forbinde" disse to, således at træet erstatter e-mail ikonet. Jeg har ledt efter et eller andet, hvor der feks. står "Skift ikon" men uden held- erder en løsning?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 07:46 #1
Den gængse fremgangsmåde Eller tryk på Gennemse og vælg dit eget ikon
som skal være 32x32 eller 48x48 Bit mærket  .ICO
https://billedeupload.dk/?v=MXZU.jpg