Avatar billede falkevej Juniormester
27. oktober 2016 - 13:34 Der er 6 kommentarer

Problem efter opdatering til Win 10

Min bror har problemer efter opdatering til win10.

Når han åbner pc'en får han følgende besked: "Vi kan ikke logge på din konto. Dette problem kan ofte løses ved, at du logger af din konto og derefter logger på igen. Hvis du ikke logger af nu, vil filerne du opretter, eller ændre du fortager gå tabt."

Der er så 2 valgmuligheder Log af eller afvis.

Ved afvis kommer der ikke noget brugbart og på Log af kommer Edge.

Problemet er så at der ikke kan ændres browser, Hvad gør man så.?

Har forsøgt start, indstillinger, system, standartapps og webbrowser men kan ikke få lov til at ændre browser.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2016 - 15:11 #1
Har Han en Microsoft konto? Hvis ja, kan det måske hjælpe, at skifte til en lokal konto I kontrolpanelet? Man kan altid skifte tilbage til Microsoft.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 16:36 #2
Fra Edge kan du ikke få lov til at hente en anden browser og køre direkte installation?
Hvis du får lov her burde du under installation kunne vælge den som standard.
Avatar billede poko1 Ekspert
27. oktober 2016 - 16:41 #3
Sådan vælger du Browser
https://billedeupload.dk/images/3Zne.jpg
Avatar billede falkevej Juniormester
28. oktober 2016 - 10:58 #4
Problem er løst. Han havde en god ven til at kikke på det og det tog kun 3 timer. Tak for indput.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2016 - 12:05 #5
Fint nok, men hvad var løsningen? måske kan det hjælpe andre at få det at  vide.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 13:07 #6
Velbekomme.
#5 Nemlig