Avatar billede desist Seniormester
19. november 2016 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Itunes Sikkerhedskopi

Hej

Sidst jeg skulle sikkerhedskopiere min data til min PC gennem Itunes, blev jeg spurgte om jeg ville medtage ændringer. Hvad er det for ændringer.? Den dialogboks er aldrig kommet op før. Og jeg har haft telefonen i snart 5 år.
Avatar billede INK Ekspert
19. november 2016 - 12:40 #1
Du er vel klar over du også kan sikkerhedskopiere til iCloud. Det bruges vist mest i dag. Så slipper man også for at forbinde PC og iPhone. Man kan også sikkerhedskopiere over wifi til iTunes på PC. Programmet skal så køre på PC´en.
Den anførte dialogboks har jeg ikke set, men du har vel foretaget mange ændringer, måske også nye apps. Jeg ville bare sige ok.
Avatar billede desist Seniormester
19. november 2016 - 12:52 #2
Jo Jo det er jeg med på. Jeg kopiere dog stadig til PC en gang imellem.
Jeg undrer mig bare over hvorfor den kom med dialogboksen. Jeg har jo også før lavet alverdens ændringer på tlf. iform af nye app´s osv.