Avatar billede driver_t Praktikant
27. december 2016 - 11:02 Der er 2 kommentarer

Venneanmodning

Jeg har et lille problem vdr. venne anmodning på Facebook
Min veninde og jeg er pt ikke venner på FB  men på et senere tidspunkt skal vi da være det men har førhen kunne anmode derom og hun sagde da at det lige skulle vente lidt pga af en Ex og det er helt forståeligt men så efterfølgende når jeg ser på hendes profil er knappen til venne anmodning væk ??
Vi har drøftet det og jeg har set hendes private indstillinger men er ikke
Blokeret
alle kan søge om venskab
alle kan søge hende via navn, mail adr og tlf = Offentligt
mine søskende og venner kan anmode.
Skal lige siges at jeg et par gange har fået besked fra FB at jeg skulle kende dem jeg ansøgte og det har jeg så efterlevet.
Kan FB evt hav lukket for den funktion kun for mig og i så fald hvordan og hvor får jeg denne blokering ophævet.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2016 - 07:05 #1
prøv lige med en anden browser.

men ja, hvis en person har været blokeret, kan det være det er årsagen.
din facebook side er helt din egen med sin egen kode og alt som engang blev installeret i den. så det vil sige at et sted i sidens html kode, står der at tidligere blokerede personer, ikke kan blive venner. (selvom det burde virke)
Avatar billede driver_t Praktikant
28. december 2016 - 10:30 #2
Ok
Tak for svaret
Vil lige sige at min venimde kan anmode mig og hun forstår ikke for hun har ikke blokeret mig men da jeg sendte hende en anmodning sagde hun at det lige skulle vente for noget privat skulle lige på plads først men efter jeg sendte hende anmodning er det ikke længere knappen til at søge om venskab og har set det samme ved andre profiler som jeg ikke kender såå tænkte om den blokering eller begrænsning fra FB kunne fjernes