Avatar billede Reeex89 Juniormester
16. januar 2017 - 20:02 Der er 1 kommentar

Ny gamer bærbar

Jeg har undersøgt en del i forhold til at købe en ny gamer bærbar.
Jeg skal bruge noget der kan yde så meget, som muligt i spil.

Kan se de fleste kun har 8 GB ram, istedet for 16 GB, trækker det meget ned?

Budget ligger på ca. 12.000

Nogen der har nogle forslag?
Og eventuelt nogle hints til hvad jeg specifikt skal gå efter.
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. januar 2017 - 20:47 #1
Jeg tror et generelt HINT du vil få her på siden er:

Bærbar gamer findes ikke.
Bærbar = skole/kontor arbejde.
Stationær = gamer.

Og hvis du har et budget på 12.000, kan du bygge en rigtig sprød gamer pc, dog ikke bærbar.

Det er dog ligefør jeg tror du for 12.000 kan købe en ok bærbar og bygge en gamer pc.
Jeg har netop bygget en gamerpc til lige omkring 7.000 og den kan fint trække de nyeste spil.