Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 17:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
20. januar 2017 - 17:47 #1
Ja. Chippen sidder på den lille, grønne printplade.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 17:54 #2
Tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. januar 2017 - 21:10 #3
Ikke fordi jeg vil dømme, men pas på med de blækpatroner. Jeg har flere gange været ude for at det giver problemer med udskrivningen, i form af, at farverne bliver helt forkerte.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 21:50 #4
Fucking herligt! Jeg har netop lige bestilt lortet!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 21:51 #5
Jeg printer ikke i farver. Håber det fungere med sort .......
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 21:52 #6
Tænkte sgu nok jeg skulle købe originale patroner (selv om alle mulige på et tidspunkt har sagt god for disse). Man kan sgu da heller ikke regne med noget som helst!
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2017 - 22:03 #7
Eller nogen!!
Avatar billede kurtba Ekspert
21. januar 2017 - 00:15 #8
Hvis det kan være dig til nogen trøst, så har jeg udelukkende brugt uoriginale patroner i formentlig ca. 20 år. Jeg udskriver meget i farve og har ingen problemer haft. Har jeg brug for supergode fotos bestiller jeg dem alligevel altid hjem fra professionelle på nettet. Har ligeledes købt utallige uoriginale patroner til mange venner og bekendte og indtil nu har ingen klaget.
Jeg har også haft købt til Epson printere uden at få klager. Køber altid i Tyskland hos forskellige - hvor det er billigst. Lige ham som du har handlet hos, kan jeg dog ikke huske, at jeg også har handlet hos, men han leverer vel bare det samme som alle andre.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. januar 2017 - 10:22 #9
Jeg kender kun til blækpatroner til Canon printere. Jeg har haft adskillige problemer med de uoriginale patroner. F.eks. blev de røde farver brune, sort var der en masse tynde striber i og grøn blev nærmest lyseblå. Da jeg derefter satte originale patroner i, fungerede printeren igen perfekt. Der findes adskillige firmaer der sælger uoriginale blækpatroner og kvaliteten er i mange tilfælde mildt sagt ikke noget at skrive hjem om. Men det er jo helt op til den enkelte bruger.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 20:35 #10
DET FUNGERE IKKE! JEG KAN IKKE UDSKRIVE NOGET SOM HELST!!!!!!!!!! DEN ACCEPTERE BARE IKKE LORTET!!!!!!!!!

TAK TIL _ALLE DEM_ DER I EN TIDLIGERE TRÅD (ANDEN PROFIL) LOKKEDE MIG TIL AT SMIDE PENGE UD PÅ DETTE!!!!!!!!!

SGU, FANDEN OG SATAN DA OGSÅ...!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. januar 2017 - 21:00 #11
Rolig nu, pas på blodtrykket :-)
Jeg har selv haft problemer med uoriginale blækpatroner. Det kan godt være man sparer penge på kort sigt, men man risikerer at få en masse problemer på længere sigt.
Nedenstående er et link til et firma i Tyskland, der handler med BÅDE uoriginale og originale blækpatroner, så prøv der når roen er faldet over dig.

https://www.billigmedien.de/?page=inkfinder
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 21:09 #12
Min hedder WF-3620DWF. Den er ikke på den side under Epson.

Er også lige meget nu. Har allerede bestil en original (stor) hos Epson til 349,- lede kroner. F*ck det - bare l*rtet virker!!!
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 21:09 #13
(inkl. fosendelse)
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 21:10 #14
349 + 162 = 511 kroner kommer den patron dermed til at koste mig!
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 21:11 #15
Køber ALDRIG NOGEN SINDE  noget uoriginalt igen!
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. januar 2017 - 21:36 #16
Jeg har været inde at kikke på Billigmediens hjemmeside. Der står WF 3520DWF to steder. Jeg tror det er en skrivefejl for numrene på blækpatronerne er de samme.
Jeg tror at der nederst skal står WF 3620DWF. Prøv selv at kikke efter, eller skriv en mail. De kan sagtens forstå dansk.

https://www.billigmedien.de/?page=inkfinder
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2017 - 18:13 #17
Ok, kan jeg se. Og det er det samme inde på siderne...

Det er ok priser. men ser ikke ud til de har dem større end 12 ml. Den jeg netop har købt er 34,1 ml. Altså den størst mulige til den model.