Artikel top billede

Telebutikker dumper med et brag på kundeservice

Servicen i de danske telebutikker får absolut bundkarakter.

Danskerne er ikke videre begejstrede for servicen i de danske telebutikker.

I hvert fald skraber alle de fire store teleselskaber bunden i en stor undersøgelse om kundetilfredshed, som Interresearch har udarbejdet, skriver Børsen.

I bunden på dumpeplaceringer ligger nemlig de telebutikker, der findes på de fleste gågader i de danske købstæder.

Telias butikker ligger helt i bund, men kunderne er næsten lige så utilfredse i TDC, 3 og Telenors butikker.

"Telebranchen er påvirket af heftig konkurrence, og i det intense marked er vi ikke altid lige gode til at gøre vores ydelser gennemskuelige," siger Anders Jensen, privatdirektør i TDC, til Børsen.

Han siger til avisen, at han ser undersøgelsen som et udtryk for 'generel misfornøjelse med telekom-branchen' og altså ikke et udtryk for, at danskerne generelt er utilfredse med de pågældende butikker.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Fiftytwo A/S
Konsulentydelser og branchespecifikke softwareløsninger til retail, e-Commerce, leasing og mediebranchen.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Med den eksplosive udvikling indenfor cloud & AI er behovet for at følge med og vidensdeling større end nogensinde før. Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere