Framfab overtager Icon Medialab

Webbureauet Framfab har overtaget dele af det konkursramte Icon Medialabs danske forretning. 14 medarbejdere beholder deres job og skal tage de mest spændende af Icon Medialabs kunder med over i Framfab.

Det blev webbureauet Framfab, der rendte med resterne af den konkursramte konkurrent Icon Medialab.

Blot 14 medarbejdere ud af 50 får lov at fortsætte deres arbejde i Framfabs lokaler.

Deres opgave bliver at pleje de kunder, som Framfab tager med fra Icon Medialab, og Framfab har som ambition, at kunderne ikke skal mærke noget til konkursen.

- Vores nye medarbejdere vil fortsætte de igangværende projekter, som kunderne havde lagt hos danske Icon Medialab, så konkursen forhåbentlig ikke bliver til gene for kunderne, siger Jesper Andersen, administrerende direktør for Framfab Danmark.

Icon Medialabs danske datterselskab blev erklæret konkurs i torsdag af sit svenske moderselskab, der ikke længere ønskede at kaste flere penge i den danske forretning.

Selskabet kom ud af 2002 med et underskud på 6,4 millioner kroner.

Framfab oplyser ikke, hvor meget det koster at købe de sunde dele af Icon Medialab ud af konkursboet.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
TIETOEVRY DENMARK A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere