SKI i "dialog med TDC" efter faktura-kaos

Kunder, der har valgt TDC under en SKI-aftale, raser over faktura-bøvl. Her er SKI's reaktion på problemerne.

Artikel top billede

Læs også:

TDC har seriøse problemer med fakturaer til kunder

Flere kunder er meget sure efter at have valgt TDC på indkøbsaftalen 02.08 under SKI.

Først følte de sig snydt, fordi TDC satte hastigheden ned, så de måtte købe tillægsprodukter for at få hastigheden op igen. 

Siden har det vist sig, at faktureringen hos TDC halter gevaldigt.

Faktisk forklarer TDC, at et af problemerne er, at det er svært at koble tillægsprodukter på udvalgte telefonnumre hos en kunde.

Hos SKI er reaktionen hos kunde- og kommunikationsdirektør Jan Michelsen afdæmpet.

"SKI er i dialog med TDC for at hjælpe de kunder, der har oplevet problemer med faktureringen på 02.08," udtaler han.

TDC tager hånd om det

Han forklarer, at TDC har "stort fokus på problematikken" og er naturligvis også klar over, at de er forpligtet til at levere produkter til de priser, de har budt ind med.

"Det er vores indtryk, at TDC er i fuld gang med at tage hånd om problemerne," lyder det videre.

Samtidig afviser han, at der skal være tale om misvedligeholdelse af kontrakten indgået med SKI.

"Vi har tillid til, at TDC snarest får løst de udfordringer, der er med at fakturere kunderne korrekt, hvorfor det er alt for tidligt i processen at tale om en eventuel misligholdelse," mener Jan Michelsen.

Computerworld Events

Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

It-løsninger | Online

ERP Insights 2025

Få den nyeste viden om værktøjer, der kan optimere hele din virksomhed med udgangspunkt i AI og fleksibilitet.

It-løsninger | København Ø

Automatisering med Copilot & Agentic AI

Høst viden og erfaringer fra andre om, hvordan Copilot og Agentic AI i praksis kan skabe værdi og fleksibilitet i din organisation.

Sikkerhed | Online

Erfaringer fra frontlinjen: Sådan ændrer trusselsbilledet sig

Kort og fokuseret digitalt event: Erfaren frontkæmper fra den digitale sikkerhedsverden giver dig overblik og konkrete anbefalinger til det aktuelle trusselsbillede.

Se alle vores events inden for it

PensionDanmark

IT Security Specialist

Københavnsområdet

Capgemini Danmark A/S

Cloud Architect

Københavnsområdet

PensionDanmark

Incident & Problem Manager

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Anders Kirk Madsen som Tech Lead. Anders skal især beskæftige sig med at hjælpe Signiflys offentlige og private kunder med at styrke forretningen gennem teknisk solide løsninger. Anders kommer fra en stilling som Business Architect hos SOS International. Nyt job
Sebastian Rübner-Petersen, 32 år, Juniorkonsulent hos Gammelbys, er pr. 1. september 2025 forfremmet til Kommunikationskonsulent. Han skal fremover især beskæftige sig med Projektledelse, kommunikationsstrategier og implementering af AI. Forfremmelse
Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

Alexander Bendix

Norriq Danmark A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Ahmed Yasin Mohammed Hassan som Data & AI Consultant. Han kommer fra en stilling som selvstændig gennem de seneste 3 år. Han er uddannet cand. merc. i Business Intelligence fra Aarhus Universitet. Nyt job

Ahmed Yasin Mohammed Hassan

Norriq Danmark A/S