Artikel top billede

SKI i "dialog med TDC" efter faktura-kaos

Kunder, der har valgt TDC under en SKI-aftale, raser over faktura-bøvl. Her er SKI's reaktion på problemerne.

Læs også:

TDC har seriøse problemer med fakturaer til kunder

Flere kunder er meget sure efter at have valgt TDC på indkøbsaftalen 02.08 under SKI.

Først følte de sig snydt, fordi TDC satte hastigheden ned, så de måtte købe tillægsprodukter for at få hastigheden op igen. 

Siden har det vist sig, at faktureringen hos TDC halter gevaldigt.

Faktisk forklarer TDC, at et af problemerne er, at det er svært at koble tillægsprodukter på udvalgte telefonnumre hos en kunde.

Hos SKI er reaktionen hos kunde- og kommunikationsdirektør Jan Michelsen afdæmpet.

"SKI er i dialog med TDC for at hjælpe de kunder, der har oplevet problemer med faktureringen på 02.08," udtaler han.

TDC tager hånd om det

Han forklarer, at TDC har "stort fokus på problematikken" og er naturligvis også klar over, at de er forpligtet til at levere produkter til de priser, de har budt ind med.

"Det er vores indtryk, at TDC er i fuld gang med at tage hånd om problemerne," lyder det videre.

Samtidig afviser han, at der skal være tale om misvedligeholdelse af kontrakten indgået med SKI.

"Vi har tillid til, at TDC snarest får løst de udfordringer, der er med at fakturere kunderne korrekt, hvorfor det er alt for tidligt i processen at tale om en eventuel misligholdelse," mener Jan Michelsen.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ciklum ApS
Offshore software- og systemudvikling.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere


Ledelse og AI: Sådan transformerer teknologien lederskabet

Her er chancen for at netværke med andre ledere, der håndterer store transformationer med udgangspunkt i it. Hør blandt andet om, hvordan AI revolutionerer forandringsledelse og organisatorisk udvikling.

02. oktober 2025 | Læs mere