Sarandis Kalogeropoulos, medstifter af Kronaby og ansvarlig for forretnings- og produktudvikling.

Han har skabt en global IoT-succes på rekordtid: "Vi måtte hurtigt tilbage til tegnebordet, hvor vi arbejdede os baglæns og spurgte: Hvilke funktioner skal vi så fjerne?"

På to år har Kronaby, et mindre Malmø-baseret firma, skabt sit eget IoT-lab, fået 10 millioner dollar i investering og skabt et eksklusivt produkt, hvis formål er at få dig til at bruge din telefon mindre. Læs hvordan Sarandis Kalogeropoulos skabte den globale succes.

Premium Kun for abonnenter

Det får du i artiklen

  • Tre gode råd til hvordan du får succes med IoT-produkter
  • Hvordan Sarandis og hans hold har opbygget et IoT-laboratorium
  • Hvorfor det er vigtigt at styre sin egen produktionsproces før den oursources
1.455
7:30 min
På to år har Kronaby, et mindre Malmø-baseret firma, skabt sit eget IoT-lab, fået 10 millioner dollar i investeringer og skabt en eksklusivt ur-serie, hvis formål er at få dig til at bruge din telefon mindre.

Men urene er blot det første af en række IoT-produkter, fortæller medstifter Sarandis Kalogeropoulos, da Computerworld besøger Kronaby for at lære af de erfaringer med at bygge Internet of Things-enheder, som Sarandis og hans team har fået de seneste to år.

Kronaby, hvis lyse og store

Vil du gerne læse resten? Bliv abonnent

Hvad er Computerworld Premium? Se gratis artikel her

Allerede abonnent?

Øget indsigt i it og digitalisering. Premium klæder dig på til at træffe bedre beslutninger.

Et konkret overblik over it-markedet, nye tendenser samt konkrete råd og erfaringer fra danske beslutningstagere.

Råd og erfaringer fra danske CIO'er, analytikere og it-beslutningstagere. Samlet i 10-15 unikke artikler hver uge.

Prøv Premium i en måned

19,-

eksklusiv moms

Køb nu
1 måned 195,-
12 måneder 1.795,-

Første måned koster 19 kroner. Herefter er prisen 195 kroner pr. måned. Alle priser er eksl. moms. Med moms er prisen hhv. 23,75 kroner for første måned og herefter 243,75 kroner pr. måned samt 2.243,75 kroner for 12 måneder. Automatisk fornyelse af abonnement.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

0 Premium-indhold

Facebook er virksomheden der kan eje verden, hvis den kommer helskindet igennem sin identitetskrise

0 Premium-indhold

Markedet for AI eksploderer: Så mange milliader bliver der brugt på løsninger baseret på kunstig intelligens

0 Premium-indhold

Globalconnect skifter navn efter fusion: Skal have ny identitet til nytår

0 Premium-indhold

Se listen: Her er Danmarks bedste konsulentvirksomheder - medarbejderne skal have det sjovt hos vinderen

0 Premium-indhold

EU arbejder (måske) på ny telemyndighed: Bliver en gamechanger for udrulningen af 5G


Premium
Facebook er virksomheden der kan eje verden, hvis den kommer helskindet igennem sin identitetskrise
Selvom Facebooks aktie er blevet sendt til tælling over sommeren, har den gode odds i fremtiden. Selvskabet har nemlig en unik evne til at navigere igennem kriser.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .