Artikel top billede

Accenture-boss: 'Intelligent enterprise' og 'frictionless business' - disse fem trends bliver afgørende for din succes i 2019

Oracle Open World, London: Hvert år udpeger konsulentfirmaet Accenture en række trends baseret på erfaringerne fra firmaets tusindvis af konsulenter. Her er ingen visioner om flyvende biler eller hoverboards. Men i stedet de fem trends, som firmaet mener vil burde i en digital virksomhedsløsning anno 2019. Central for 2019 er: 'Intelligent enterprise.'

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indsigt i Accentures bud på de fem trends bør indgå enterprise-løsninger anno 2019
  • Hvad begrebet "built to partner at scale" dækker over
914
4:45 min
Reportage: Hvert år udpeger konsulentfirmaer Accenture en række trends, baseret på erfaringerne fra firmaets tusindvis af konsulenter.

Her er ingen visioner flyvende biler, hoverboards eller genmodificerede træer der om natten lyser villavejene op. Men i stedet de fem trends, som firmaet mener vil burde i en digital virksomhedsløsning anno 2019.

Det fortalte Accentures europæiske teknologi-chef, Yves Bernaert, fra scenen til Oracles OpenWorld-konference i London.

Ifølge Yves Bernaert var især 2018 præget at det massive skift til cloud-løsninger og af de store sikkerhedsudfordringer - mens kodeordet for 2019 nu er det, som Accenture kalder "intelligent enterprise".

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fem ud af de ti mest magtfulde i it-Danmark har stiftet deres egen virksomhed – og tjent styrtende på det

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Finansloven er lige på trapperne: Her er den danske it-branches store ønsker

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter mere end 30 år i SAP er hun nu blevet chef for ERP-giganten i 89 lande: Her er hendes vigtigste opgaver

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kathrine Forsberg henter tidligere Atea-direktør til Norlys: Bliver ny CFO i presset forretning

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nuuday skærper strategien: Samler seks brands i to divisioner