Artikel top billede

En af Ateas "registreringsstationer", der er ved at blive pakket. Pr-foto.

Atea på vej med 55 tons it-udstyr til Afrika i fly: Se projektet her

Atea er på vej til at sende en flyver ladet med 55 tons it-udstyr til Ghana. Ombord er 4.500 mobile "registreringsstationer," som skal bruges til at registrere samtlige ghanesere ved brug af fingeraftryk, iris-scanning og personinformationer. Læs mere om Afrikas største digitaliseringsprojekt her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om det store afrikanske digitaliseringsprojekt, som Atea leverer udstyr til
  • Hvor mange borgere i Ghana, der skal registeres
  • Indblik i aftalens værdi
  • Hvad Ateas "it-kufferter" består af
759
4 min
Natten til fredag 11. oktober letter Ateas flyver med 55 tons it-udstyr med kurs mod Ghana.

Ombord er 4.500 it-kuffterter, der skal fungere som mobile registreringsstationer i et af historiens største registreringsprojekter til dato.

Det fortæller Nils Løwe Larsen, der er international salgschef i Atea.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter


Premium
Den nye kulørte iMac er så Applesk at det næsten gør ondt – og derfor ville jeg ikke selv købe en
Apple-dyderne lever i allerbedste velgående i selskabets nye, lækre og farverige iMac – og det bør få dig til at se dig om efter noget andet.
Computerworld
Efter Windows 11-lækket: Her er de nye elementer - og lanceringsdatoen
Podcast: Hvad kan Windows 11 tilbyde? Hvad kræver det af dit hardware? Hvornår kommer det? Og hvorfor har NNIT indsat Pär Fors som ny topchef? Ham har vi mødt på hans kontor i Søborg. Få svarene i denne episode af Computerworlds nyhedspodcast.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.