Artikel top billede

(Foto: Dan Jensen)

KMD og e-Boks i tæt dialog efter utallige nedbrud

"Vi er i tæt dialog med både kunde og tekniske samarbejdspartnere om en langsigtet løsning." Sådan lyder det fra e-Boks' driftsleverandør KMD efter de utallige nedbrud i årets begyndelse.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i de utallige nedbrud hos e-Boks
  • Læs hvordan e-Boks driftsleverandør KMD forholder sig til problemerne
330
1:45 min
e-Boks' digitale post-løsning har fået en mareridtsagtig begyndelse på det nye år.

Løsningen er brudt ned gentagne gange i årets første uger til stor frustration for brugere og virksomheder, der i perioder har været nægtet adgang til Digital Post.

Alene torsdag formiddag blev løsningen to gange ramt af nedbrud.

Systemet driftes af KMD, og Computerworld har tidligere beskrevet, hvordan e-Boks sammen med KMD har nedsat en taskforce, som skal undersøge problemerne.

Hidtil har det dog været uden resultater, da løsningen fortsat bryder sammen med jævne mellemrum.

Nu har Computerworld kontaktet KMD, der fortæller, at de to parter er i tæt dialog for at løse udfordringerne.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på