Artikel top billede

KMD og e-Boks i tæt dialog efter utallige nedbrud

"Vi er i tæt dialog med både kunde og tekniske samarbejdspartnere om en langsigtet løsning." Sådan lyder det fra e-Boks' driftsleverandør KMD efter de utallige nedbrud i årets begyndelse.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i de utallige nedbrud hos e-Boks
  • Læs hvordan e-Boks driftsleverandør KMD forholder sig til problemerne
330
1:45 min
e-Boks' digitale post-løsning har fået en mareridtsagtig begyndelse på det nye år.

Løsningen er brudt ned gentagne gange i årets første uger til stor frustration for brugere og virksomheder, der i perioder har været nægtet adgang til Digital Post.

Alene torsdag formiddag blev løsningen to gange ramt af nedbrud.

Systemet driftes af KMD, og Computerworld har tidligere beskrevet, hvordan e-Boks sammen med KMD har nedsat en taskforce, som skal undersøge problemerne.

Hidtil har det dog været uden resultater, da løsningen fortsat bryder sammen med jævne mellemrum.

Nu har Computerworld kontaktet KMD, der fortæller, at de to parter er i tæt dialog for at løse udfordringerne.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter kåring som Danmarks bedste Microsoft-partner for andet år i træk: "Der kom sindssygt mange reaktioner"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AWS' omdømme får tæsk i årets Image-undersøgelse - og selskabet nægter at kommentere på hvorfor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nye detaljer om EU-Parlamentets datalæk: Straffeattester og pas var blandt lækkede data

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatyveriet mod Netcompany rammer selskabets omdømme: "Det kan være enormt svært at betale af"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bo solgte sit software-system for et treciftret millionbeløb: Brugte pengene på at købe 80 medarbejdere til ny storsatsning