Artikel top billede

Kathrine Forsberg stået i spidsen for Norlys' kundeforretning siden februar. (Foto: Jeppe Carlsen)

Norlys ramt af 110 ét-stjernede anmeldelser på 12 dage: ”Det er jeg virkelig, virkelig ked af”

”Det er bestemt ambitionen at gøre det langt bedre,” siger Kathine Forsberg, direktør for Norlys’ kundeforretning, til de mange vrede Norlys-kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Kathrine Forsberg adresserer storm af klager
  • Klager eksploderer efter navneskifte og it-flytning
331
1:45 min
Det stormer omkring Norlys, hvor kundeklager og negative anmeldelser har hobet sig op i kølvandet på en it-omlægning.

Alene i løbet af de første 12 dage i maj har koncernen modtaget 110 ét-stjernede anmeldelser på Trustpilot.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter