Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
11. marts 2015 - 14:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

4 stk overvågningskamera Kan de tilsluttes deres egen Router uden at indblande Internettet?

Jeg har en Router til mit netværk af bl.a computere, mobil osv.
Men ønsker at tilslutte følgende overvågningskamereaer: 2 stk MAGINON IPC-20C og 2 stk. MAGINON IPC-10C kameraer til at optage på min ENE computer (som helst skal kobles fra Nettet). Sådan at kun den ene computer og kun den nye Router kobles sammen med de 4 overvågningskamera'er.
(se evt info om IPC-20C her: http://www.supra-:electronics.com/produktinfo/dk/Maginon-IPC20C/ og om IPC-10C her: http://www.supra-electronics.com/typo3/?id=119&tx_oid=816&L=18)

Jeg har læst en halv million spørgsmål & svar, men fandt ikke noget der besvarede mine spørgsmål.

1. Kan man oprette et NYT netværk UDEN at det forstyrrer det ældgamle eksisterende netværk? Det gamle ER tilsluttet Nettet og forsyner trådløst mine stationære og bærbare, og mobil osv.

2. Hvis man opretter et sådan nyt netværk, kan man så købe det sidst nye n system og det n system køre, uden at det nye netværks hastighed går ned i den hastighed det gamle har (altså kan de køre med hver deres hasighed)?

3. Er der nogen der ved, om det overhovedet kan lade sig gøre, at "gå uden om" Nettet, når man skal anvende sådanne trådløse kamera'er?
Det overvågningskamera (Logitech) jeg købte for et par år siden, forlangte at få Netforbindelse!

4. Forøvrigt virkede det (Logitech) fint - i lidt over et år, men nu mangler det nattesyn. Hvordan kan jeg tjekke om det er en funktion der er slået fra i software-programmet? Jeg har pløjet computer styringsprogrammets funktioner igennem - men kan ikke  finde noget sted hvor det står "Nattesyn: slå til" / "slå fra"). Manualen er desværre gået til de evige datamarker. Logitech kameraet optager dog stadig fint i dagslys, når der er noget der kommer inden for bevægelseszonen!

På forhånd tak
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. marts 2015 - 14:37 #1
men kan ikke  finde noget sted hvor det står "Nattesyn: slå til" / "slå fra"). Manualen er desværre gået til de evige datamarker.

Det bør nu være muligt at finde en manual til kameraet på nettet. Hvilken model er det?
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
11. marts 2015 - 16:03 #2
Tja, jeg har været inde på deres hjemmeside, og fandt overvågningskameraet: http://support.logitech.com/en_us/product/alert-b700e-outdoor-poe-security-camera
Men som der står på den site: "There are no manuals for this product".
Surt
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2015 - 16:44 #3
De infrarøde dioder der sidder på kameraerne har det med at gå i stykker.
Avatar billede tzinck Novice
14. marts 2015 - 16:57 #4
Kan du bruge manual til et IPC-2
Avatar billede tzinck Novice
14. marts 2015 - 17:02 #5
Avatar billede tzinck Novice
14. marts 2015 - 17:05 #6
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
14. marts 2015 - 18:39 #7
Tja, det er de link, som jeg selv har lagt oppe i mit spørgsmål. Og de hjælper ikke i nogen af de fire spørgsmål jeg har stillet om netværk
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
19. marts 2015 - 20:33 #8
Da der ingen løsning er fundet, så lukker jeg spørgsmålet.