Avatar billede Flemming_tb Novice
08. maj 2015 - 08:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Genkend tekst, uvilkårlig tekst.

Er stødt på et lille problem.
Mangler en formel til en betinget formatering.

I celle A2 står et navn, ikke noget bestemt navn, og jeg vil gerne have at A1 skal kunne genkende "tekst" og indsætte en titel hvis A2 er aktiv.

På forhånd Tak.
08. maj 2015 - 09:23 #1
Det kræver vist en uddybning!
Avatar billede Flemming_tb Novice
08. maj 2015 - 10:05 #2
A2"Flemming"
A1"Navn"

Men A1"navn" skal først vise sig når A2"Flemming" er udfyldt.
Kan man indsætte en formel i betinget formatering så A1"Navn" kommer frem?

Håber at info er nok.
08. maj 2015 - 10:12 #3
Hvor kommer indholdet i A1 fra?
Er det en fast tekst, der altid skal vises, når A2 udfyldes?

Hvis Ja til ovenstående:
A1:  =HVIS(A2<>"";"Navn";"")
08. maj 2015 - 10:22 #4
.... og det er IKKE Betinget formatering!
Avatar billede Flemming_tb Novice
08. maj 2015 - 10:29 #5
Jeg sidder og leger lidt med opslag, og tænkte at det kunne bruges.
Og din formel virker, tak for det.

Flemming
08. maj 2015 - 11:03 #6
Så kan man jo undre sig over den måde, du lukker spørgsmålet på!